ایده های بادکنک آرایی ، جشن و تولد

ایده و عکس بادکنک آرایی و تزئینات جشن و تولد

ایده های بادکنک آرایی ، جشن و تولد

ایده و عکس بادکنک آرایی و تزئینات جشن و تولد

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چطور موثرترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنیم

هدایای تبلیغاتی کالاهایی هستند که برند شما (نام یا لوگو یا هردو) بر روی آنها قرار می گیرد. هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات، بازاریابی و برندینگ است. تا به امروز هدایای تبلیغاتی همچنان یکی از بهترین راه هایی است می تواند نام شرکت شما را در ذهن مشتریانتان تا مدت ها نگه دارد، همچنین استفاده از هدیه تبلیغاتی برای تبلیغ یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی است.

برای آنکه مطمئن شوید که بهترین کالای تبلیغاتی را برای تبلیغات موثر کسب و کارتان انتخاب کرده اید باید سه نکته کلیدی را حتما مد نظر قرار دهید :

·       به درد دریافت کننده بخورد

·       به برندتان مربوط باشد

·       و اینکه این کالاها باید شرکت شما را به درستی معرفی کنند

کالاهای تبلیغاتی مفید (به درد بخور)
برای تبلیغ موثر شرکت یا برندتان، کالای تبلیغاتی که برای هدیه دادن انتخاب می کنید باید حتما برای دریافت کننده مفید باشد. منظور از یک هدیه تبلیغاتی مفید کالایی است که مشتری شما تمایل به نگه داشتن و استفاده از آن داشته باشد.

معمولا نمایشگاه ها یکی از بهترین مکان هایی هستند که شرکت ها کالاهای تبلیغاتی خود را هدیه می دهند. فرقی نمی کند که یک خودکار ارزان هدیه بدهید یا یک کالای گرانتر ریسک انتخاب هدیه مناسب یکی است. هدیه شما باید به گونه ای باشد که مشتری شما آن را همراه با خود به خانه ببرد و از آن استفاده کند و همچنین هدیه شما به خوبی کار کند.

کارآیی بلند مدت:

تحقیقات نشان داده است که زمانی یک هدیه تبلیغاتی مفید (به درد بخور) است که بتوان به صورت متوسط از آن یک تا سه سال استفاده کرد یا آن را نگه داشت، تا لوگو و نام شرکت شما را در ذهن مشتریانتان نگه دارد.  زمانی که یک محصول تبلیغاتی برای مدتی زیادی نگه داری می شود و دریافت کننده هدیه تبلیغاتی به صورت مداوم از آن استفاده می کند احتمال منتقل شدن برند شما بوسیله آن بیشتر می شود. در این حالت دیگران اغلب اوقات دریافت کننده را در حال استفاده از هدیه تبلیغاتی شما می بینند که این نه تنها باعث مطرح شدن نام شرکت شما می شود بلکه به صورت خود به خود دریافت کننده را وادار به تعریف و تمجید از برند شما می نماید.

کارآیی کوتاه مدت :

هرچند نگه داشتن یک محصول برای مدت زیادی حتما آن را به درد بخور نمی کند. ارائه خوراکی یا نوشیدنی در ظرف های با برند خودتان در نمایشگاه ها و محل های تبلیغات تاثیر بسیار مثبی بر روی بازدیدکنندگانی می گذارد که تشنه، گرسنه و یا خسته هستند.

بسته به استراتژی تبلیغاتتان ممکن است از هر دو روش کوتاه مدت و بلند مدت بهره ببرید.

منبع : هدایای تبلیغاتی الوگفیت

(پایان بخش اول)

  • امین سامی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • امین سامی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • امین سامی