ایده های بادکنک آرایی ، جشن و تولد

ایده و عکس بادکنک آرایی و تزئینات جشن و تولد

ایده های بادکنک آرایی ، جشن و تولد

ایده و عکس بادکنک آرایی و تزئینات جشن و تولد

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم دوست یا آشنایی دارید که به طور مرتب کلید، کیف دستی، گوشی موبایل و یا هر وسیله دیگر خود را گم می کند و از این موضوع کلافه شده است ، ما امروز بهترین هدیه برای او را به شما معرفی میکنیم.



برای اکثر ما حداقل یک بار اتفاق افتاده است که دسته کلید یا کیف خود را گم کنیم یا دقایق زیادی را برای پیدا کردن گوشی تلفن همراه از این سو به آن سو برویم به صورتی که کلافه شویم، همچنین همه ما حداقل یک نفر را سراغ داریم که به طور مرتب وسایل خود را گم می کند و همیشه به دنبال پیدا کردن آنها است و البته تا به الان برای جایگزین کردن وسایلی که گم کرده است هزینه قابل توجهی را پرداخته است.

اگر شما دوست دارید که علاوه برا خوشحال کردن دوستتان به حل مشکل گم کردن وسایلش نیز کمک کنید تا هم خیال او راحت شود و هم خیال شما، ما به شما tile pro key founder را پیشنهاد می کنیم.

tile pro key founder یک کارت پلاستیکی است با ضخامت دو برابر کارت های عابر بانک که قابلیت چسبیده شدن به اجسام و همچنین تبدیل شدن به جاکلیدی (جاسوئیچی) را نیز دارد.

نحوه کار این کارت ها به این صورت است که ابتدا شما باید اپلیکیشن مخصوص آن را بر روی گوشی تلفن خود نصب کنید، پس از نصب و شناساندن کارت به اپلیکیشن شما باید این کارت را در کنار وسیله ای قرار دهید که بیشتر از همه آن را گم می کنید.


به عنوان مثال شما این کارت به عنوان جاکلیدی استفاده می کنید و کلید های خود را به آن آویزان می کنید. پس از اینکه کلیدهای خود را به آن آویزان کردید شما به راحتی از طریق GPS کارت و اپلیکیشن نصب شده رو موبایل خود قادر خواهید بود که محل دقیق دسته کلید خود را پیدا کنید، اگر دسته کلید شما در نزدیکی شما باشد هر چقدر که به آن نزدیک تر شوید گوشی شما بیشتر شروع به لرزش می کند تا زمانی که شما دسته کلید خود را پیدا کنید و اگر دسته کلید شما در نزدیکی شما نباشد و شما آن را در مکان دیگر نظیر ماشین یا محل کارتان جا گذاشته باشد می توانید با استفاده از GPS محل دقیق آن را بیابید. همچنین اگر زمانی گوشی موبایل خود را گم کردید با فشار دادن بر روی این کارت گوشی شما شروع به زنگ خوردن می کند و به راحتی می توانید با دنبال کردن صدا ، گوشی را پیدا کنید.

منتظر فروش این محصول درقسمت هدایای تولد فروشگاه بالونچی باشید.

  • ۹۷/۰۳/۱۸
  • امین سامی

هدیه تبلیغاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی